Spolehlivý partner pro vaše nákladní vozidla poháněná plynem
Technologie motorových olejů vyvinutá pro motory poháněné zemním plynem
V souladu se svou strategií rozvoje v sektoru vozidel poháněných zemním plynem vyvinula společnost TotalEnergies kompletní řadu motorových olejů, jež jsou schopny uspokojit zvláštní požadavky motorů poháněných plynem: stlačeným zemním plynem (CNG) a zkapalněným zemním plynem (LNG).
Rubia Gas je řada motorových olejů vyvinutých speciálně pro motory poháněné zemním plynem (CNG a LNG), jež jsou v dopravě hojně využívány: zejména v autobusech, dodávkách a ve vozech na svoz odpadu.
Rubia pro plynové motory
Nejvýznamnější rozdíl u motorů poháněných zemním plynem je vyšší teplota ve spalovací komoře oproti dieselovým motorům. Tyto vyšší teploty mají za následek rychlejší oxidaci motorového oleje, jež vede k degradaci jeho ochranných vlastností.
Aby bylo možné tento problém překonat, zajistit delší ochranu před oxidací a poskytnout motoru lepší ochranu, vyznačuje se řada olejů Rubia Gas vynikající tepelnou stabilitou i odolností vůči oxidaci a nitraci. Optimalizovaný obsah popelu v těchto olejích je zárukou vlastností vyžadovaných novými plynovými motory, mezi které patří prevence zanášení svíček či tvorba usazenin ve spalovací komoře.
Řada olejů Rubia pro plynové motory získala exkluzivní schválení společnosti Cummins a plní i další normy vztahující se na duální dieselové/plynové motory.
Kromě řady výrobků pro plynové motory nabídka motorových olejů Rubia zahrnuje kompletní řadu výrobků schválených předními výrobci těžkých užitkových vozidel (Volvo, Scania, DAF, MAN a Iveco) pro jejich motory poháněné zemním plynem.
Rubia Gas
Technologie na ochranu proti nitraci
Nitrace, nebo také nitro-oxidace, je degradační proces, jenž je důsledkem reakce oleje s plynnými oxidy dusíku (NOx) vznikajícími v průběhu spalování. Kontrola nitrace je zejména u stechiometrických motorů na zemní plyn největší výzvou, neboť tento jev se vyskytuje mnohem častěji než u dieselových motorů.
Rubia Gas s Anti-Nitration technologií využívá pro snížení problémů s nitrací u CNG a LNG motorů kombinaci vysoce kvalitních základních olejů a antioxidantů. Prvotřídní detergenty v olejích Rubia Gas navíc zajišťují čistotu svíček a optimalizují životnost celého motoru.
Název výrobku | Fuel Economy | Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) | Mezinárodní specifikace | Schválení OEM | OEM plní požadavky |
---|---|---|---|---|---|
Rubia Gas 9M 15W-40 |
- | API CK-4/SN | Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD‑3, Mack EO-S 4.5 |
- | |
Rubia Gas 9M FE 10W-30 |
API CK-4/SN | Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD‑3, Mack EO-S 4.5 |
- | ||
Rubia Gas 7M 15W-40 |
- | - | - | Cummins CES 20085 | |
Rubia Gas 5M 15W-40 |
- | - | Cummins CES 20074 | - | |
Rubia Gas 5M 20W-50 |
- | - | - | Cummins CES 20074 |
Rubia GAS 9M 15W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
API CK-4/SN |
Schválení OEM |
---|
Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD-3, Mack EO-S 4.5 |
OEM plní požadavky |
---|
- |
Rubia GAS 9M FE 10W-30
Fuel Economy |
---|
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
API CK-4/SN |
Schválení OEM |
---|
Cummins CES 20092/20086, DDC DFS93K222, Volvo VDS-4.5, Renault Trucks RLD-3, Mack EO-S 4.5 |
OEM plní požadavky |
---|
- |
Rubia GAS 7M 15W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
- |
Schválení OEM |
---|
Cummins CES 20085 |
OEM plní požadavky |
---|
- |
Rubia GAS 5M 15W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
- |
Schválení OEM |
---|
Cummins CES 20074 |
OEM plní požadavky |
---|
ISUZU |
Rubia GAS 5M 20W-50
Fuel Economy |
---|
- |
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
- |
Schválení OEM |
---|
- |
OEM plní požadavky |
---|
Cummins CES 20074 |
Název výrobku | Fuel Economy | Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) | Mezinárodní specifikace | Schválení OEM | OEM plní požadavky |
---|---|---|---|---|---|
Rubia Tir 9900 10W-40 |
- | ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/ CH-4 |
Cummins CES 20081, Detroit Diesel 93K218, Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
DAF, MAN M 3575/M,3477 M 3271-1, Iveco TLS E9 |
|
Rubia Tir 9900 FE 5W-30 |
ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 | Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3677, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania LDF-4 |
Cummins CES 20081, DAF, Iveco TLS E6, Ford WSS-M2C213-A1, MAN M3477/M 3271-1 |
||
Rubia Tir 8900 10W-40 |
- | ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 | Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
Cummins CES 20081, MAN M 3477/ M 3271-1, DAF, Iveco TLS E9 |
|
Rubia Tir 8900 FE 10W-30 |
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 | Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
Cummins CES 20081, MAN M 3477/M 3271-1, DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 15W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
ACEA E7, E9
API CK-4/CJ-4/CI-4+/CI-4/CH-4/SN |
Schválení OEM |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
OEM plní požadavky |
---|
DAF, IVECO |
Rubia Tir 9900 10W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Schválení OEM |
---|
Cummins CES 20081, Detroit Diesel Power Guard 93K218, Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania Low Ash |
OEM plní požadavky |
---|
DAF, MAN M 3575/M 3477/M 3271-1, IVECO TLS E9 |
Rubia Tir 9900 FE 5W-30
Fuel Economy |
---|
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
ACEA E4, E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Schválení OEM |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3477/M 3677/M 3271-1, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4, Scania LDF-4 |
OEM plní požadavky |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO TLS E6 |
Rubia Tir 8900 10W-40
Fuel Economy |
---|
- |
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Schválení OEM |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
OEM plní požadavky |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO TLS E9, MAN M 3477/M 3271-1 |
Rubia Tir 8900 FE 10W-30
Fuel Economy |
---|
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
ACEA E6, E7, E9 API CJ-4/CI-4/CH-4 |
Schválení OEM |
---|
Mack EO-O Premium Plus, MAN M 3477/M 3271-1, MB-Approval 228.51, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4 |
OEM plní požadavky |
---|
Cummins CES 20081, DAF, IVECO |