Rubia Optima
s technologií Inno-Boost
Připraven pro novou éru v technologiích motorů
Výrobky Rubia nabízejí vynikající ochranu motoru a emisních systémů a prodloužené intervaly výměn pro nejmodernější, čistší motory.
Výhody použití oleje Rubia Optima s technologií Inno-Boost
- Delší doba provozu a nižší náklady na údržbu
- Překračuje specifikace API CK-4 a FA-4
- Delší životnost motorového oleje
- Vynikající životnost zařízení
Výrobky Rubia Optima s technologií Inno-Boost obsahují vhodně zvolenou kombinaci molekul se silným antioxidačním účinkem. Tyto aktivní molekuly potlačují tvorbu radikálů a chrání řetězce uhlovodíků před poškozením. V důsledku toho je zachována stabilní viskozita motorového oleje a ten si tak déle uchovává své vlastnosti.
Až o 76 % lepší ochrana před nárůstem viskozity oleje v porovnání s průmyslovými limity API CK-4.*
* Test Volvo T13 (nárůst viskozity KV 40 300 – 360 h).
Řada výrobků Rubia
Rubia Optima
s technologií Inno-Boost
byla vyvinuta a schválena pro nejmodernější technologie motorů a nabízí vynikající životnost motoru při delších intervalech výměny oleje.
Specifikace API FA-4:
- Nejpokročilejší specifikace API.
- Výjimečný přínos v podobě nižší spotřeby paliva: Výrobky řady Rubia Optima splňující specifikaci API FA-4 přispívají díky inovativní technologii olejů firmy TotalEnergies ke snižování spotřeby paliva.
Tyto výrobky se vyznačují nižší vysokoteplotní viskozitou (High Temperature High Shear – HTHS) (mezi 2,9 cP a 3,2 cP) než konvenční výrobky zaměřené na snižování spotřeby paliva (od 3,5 cP výše). Snížení hodnoty HTHS ze 3,5 na 3,0 cP podle předních výrobců těžkých užitkových vozidel přináší dodatečné snížení spotřeby paliva v průměru o 0,5 % oproti běžným výrobkům zaměřeným na snižování spotřeby. - Pro novější motory s omezenou zpětnou kompatibilitou. Řiďte se prosím doporučeními výrobce.
Název výrobku | Technologie základního oleje |
Dodatečné snížení spotřeby paliva |
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
Mezinárodní specifikace | Schválení OEM | OEM plní požadavky |
---|---|---|---|---|---|---|
Rubia Optima 5100 XFE 5W-20 |
PLNĚ SYNTETICKÝ | - | MAN M 3977 | - | ||
Rubia Optima 4100 XFE 5W-30 |
PLNĚ SYNTETICKÝ | API FA-4 | Volvo VDS-5, Renault Trucks RLD‑5, Mack EO-S5, MB-Approval 228.61 |
- | ||
Rubia Optima 2600 XFE 5W-30 |
PLNĚ SYNTETICKÝ | API FA-4 | MB-Approval 228.61 | Cummins CES 20087 | ||
Rubia Optima 2100 XFE 10W-30 |
SYNTETICKÁ TECHNOLOGIE |
API FA-4 | Cummins CES 20087, DDC DFS 93K223 |
Ford WSS-M2C214-B1 |
Rubia Optima 5100 XFE 5W-20
Technologie základního oleje |
---|
PLNĚ SYNTETICKÝ |
Extra Fuel Economy |
---|
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
- |
Schválení OEM |
---|
MAN M 3977 |
OEM plní požadavky |
---|
- |
Rubia Optima 4100 XFE 5W-30
Technologie základního oleje |
---|
PLNĚ SYNTETICKÝ |
Extra Fuel Economy |
---|
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
API FA-4 |
Schválení OEM |
---|
Volvo VDS-5, Renault Trucks RLD-5, Mack EO-S5, MB-Approval 228.61 |
OEM plní požadavky |
---|
- |
Rubia Optima 2600 XFE 5W-30
Technologie základního oleje |
---|
PLNĚ SYNTETICKÝ |
Extra Fuel Economy |
---|
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
API FA-4 |
Schválení OEM |
---|
MB-Approval 228.61 |
OEM plní požadavky |
---|
Cummins CES 20087 |
Rubia Optima 2100 XFE 10W-30
Technologie základního oleje |
---|
SYNTETICKÁ TECHNOLOGIE |
Extra Fuel Economy |
---|
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
API FA-4 |
Schválení OEM |
---|
Cummins CES 20087, DDC DFS 93K223 |
OEM plní požadavky |
---|
Ford WSS-M2C214-B1 |
Specifikace API CK-4:
- Nejnovější API specifikace překonávající API CJ-4.
- Lze použít jako náhradu vašeho současného motorového oleje.
Název výrobku | Technologie základního oleje |
Fuel Economy | Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) | Mezinárodní specifikace | Schválení OEM | OEM plní požadavky |
---|---|---|---|---|---|---|
Rubia Optima 1300 15W-40 |
SYNTETICKÁ TECHNOLOGIE |
- | - | API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/CH-4 |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C 171-F1 |
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 FE 10W-30 |
KONVENČNÍ | ACEA E7, E9 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/CH-4 |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
DAF, Iveco |
||
Rubia Optima 1100 FE 15W-40 (Vhodný také pro motory poháněné CNG/LNG) |
KONVENČNÍ | - | ACEA E9, E7 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4/SN |
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1300 15W-40
Technologie základního oleje |
---|
SYNTETICKÁ TECHNOLOGIE |
Fuel Economy |
---|
- |
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
- |
Mezinárodní specifikace |
---|
API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4 |
Schválení OEM |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
OEM plní požadavky |
---|
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 FE 10W-30
Technologie základního oleje |
---|
KONVENČNÍ |
Fuel Economy |
---|
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4 |
Schválení OEM |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
OEM plní požadavky |
---|
DAF, Iveco |
Rubia Optima 1100 15W-40 (Also suitable for CNG/LNG Engines)
Technologie základního oleje |
---|
KONVENČNÍ |
Fuel Economy |
---|
- |
Nízký obsah sulfátového popela (SAPS) |
---|
Mezinárodní specifikace |
---|
ACEA E9, E7 API CK-4/CJ-4/ CI-4+/CI-4/ CH-4/SN |
Schválení OEM |
---|
Cummins CES 20086, DDC DFS 93K222, Mack EO-S 4.5, MB-Approval 228.31, Renault Trucks RLD-3, Volvo VDS-4.5, Ford WSS-M2C171-F1 |
OEM plní požadavky |
---|
DAF, Iveco |